Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Антошків М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Антошків М. С. 
Відкритий онлайн-курс як ефективний засіб організації самостійної роботи студентів в навчанні вищої алгебри [Електронний ресурс] / М. С. Антошків, О. О. Требенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2015. - №. 15. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2015_15_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 450.629 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Антошків М. С. 
Врахування психологічних особливостей студентів цифрового покоління шляхом організації змішаного навчання [Електронний ресурс] / М. С. Антошків // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_24
Наголошено на перспективах застосування технології змішаного навчання для організації навчання студентів цифрового покоління - молодих людей, які активно використовують ІТ у повсякденному житті. Згідно з теорією поколінь (В. Штраус, Н. Хоув) цих людей також називають поколінням Z. Унаслідок того, що розвиток когнітивних процесів, емоційно-вольової сфери та інших психічних і психологічних особливостей представників цього покоління відбувається під впливом онлайн середовища, студенти цифрового покоління помітно відрізняються від інших типом мислення та способом сприйняття інформації. Виділено когнітивні особливості студентів цифрового покоління, а саме: спроможність сприймати інформацію лише невеликими порціями та переважно візуально, схильність до публічності в онлайн середовищі, зацікавленість в інтерактивних методах навчання, низьку сформованість механізмів саморегуляції тощо. Зазначено, що дуже часто студентів із такими особливостями складно навчати математичним дисциплінам. Акцентовано на необхідності врахування рекомендацій психологів щодо організації навчання представників цифрового покоління: впровадження та посилення інституту кураторства, потреба в психологічному супроводі навчання; розвиток навичок саморегуляції, самоорганізації, тайм-менедженту та інші. Висловлено гіпотезу про те, що розглянуті особливості та рекомендації можуть бути найбільш повно враховані за умов так званого змішаного навчання. Окреслено такі можливості змішаного навчання для врахування наявних психологічних особливостей студентів цифрового покоління як чітка детермінованість завдань, розбиття матеріалу на невеликі блоки, використання мобільних гаджетів у навчальних цілях, наявність тьютора для психолого-педагогічної підтримки навчання та багато інших. Наголошено на відкритих питаннях організації змішаного навчання: відсутність концепції та науково обгрунтованих методик, потреба пошуку шляхів розвитку комунікативних навичок та аналітичного мислення. Висловлено переконання щодо актуальності подальших досліджень з обраної теми.
Попередній перегляд:   Завантажити - 933.021 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Антошків М. С. 
Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики [Електронний ресурс] / М. С. Антошків, О. О. Требенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 12-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2016_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.188 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського